چگونه می خواهیم کافر را مدیریت کنید اگر می خواهید با هم باشید


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان abujasempes و آدرس abujasempes.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 72
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 5
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 5
:: بازدید ماه : 268
:: بازدید سال : 610
:: بازدید کلی : 1096

RSS

Powered By
loxblog.Com

ازدواج

چگونه می خواهیم کافر را مدیریت کنید اگر می خواهید با هم باشید
پنج شنبه 7 فروردين 1399 ساعت 20:18 | بازدید : 272 | نوشته ‌شده به دست abujasempes | ( نظرات )

چگونه می خواهیم کافر را مدیریت کنید اگر می خواهید با هم باشید
خیانت: کلمه‌ای که حتی وقتی در یک رابطه هستید حتی نمی خواهید درباره آن فکر کنید. همه ما با همسالان خود گفتگوهای بی پایان داشتیم در مورد اینکه چه کاری را در یک شرایط انجام می دهیم ، اما وقتی صحبت شما می شود همه چیز متفاوت است. ما غالباً می گوییم "برابری کفر" ، اما حقیقت این است که در چنین شرایطی ، پاسخ هرگز سفید و سیاه نیست.
در ذهن شما خیانت می تواند به معنای ناهنجاری و خیانت باشد و شما می ترسید که اگر یک بار این اتفاق افتاد احتمالاً تکرار خواهد شد ، اما باید توجه داشته باشید که هر مورد متفاوت است. پس چگونه می توانید با مردی که شما را فریب داده است برخورد کنید؟

مرحله 1: آیا این یک فرصت دیگر است؟

با رعایت رفتارهای کلی برخی از رفقا ، مستحق بخشش نیستند. بنابراین ، اول از همه ، شما باید به این سؤال پاسخ دهید.
مرحله 2: همه به فضای خود احتیاج دارند

به عنوان اولین واکنشی که احتمالاً می خواهید به آن بچسبید و اجازه ندهید آن را از چشمانتان بیرون کند. شما همچنین می خواهید همه چیز را جستجو کنید تا اطلاعات بیشتری کسب کنید. این کار را نکنید. آنچه برای درک دیگری باید به دیگران بدهید این است که شما چنین رفتاری را نمی پذیرید و عزت و کرامت دارید.

مرحله 3: قرار ملاقات بگذارید
این جلسه در مورد دعوا یا رابطه جنسی نیست. این یک جلسه برای تصمیم گیری است که آیا این رابطه ارزش پس انداز دارد یا خیر. بهتر است به همسر خود هشدار دهید که چندین سؤال خواهید داشت. اگر آنها آمادگی پاسخگویی به آنها را ندارند ، بهتر است جلسه را فراموش کنید. اگر چنین است ، شروع به سؤال کنید. به خاطر داشته باشید که روند دردناک خواهد بود ، اما دانستن حقیقت مهم است.

 مرحله 4: ایجاد یک رابطه جدید
شما باید برای غلبه بر آنچه اتفاق افتاده است ، مقررات جدیدی وضع کنید. این ممکن است به معنای کنترل بیشتر بر زندگی روزمره همسرتان در مواقعی باشد که برخورد با آنها دشوار است.

مرحله 5: آماده تغییر شوید
ممکن است شما که مورد ستم قرار گرفته اید ، اما نباید از نیازهای شریک زندگی خود غافل شوید. شریک زندگی شما به دلایلی به شما پاسخ داد. این جوان چه نیازهایی داشت؟ چه چیزی او را آنجا سوار کرد؟ مهم است که سعی کنید دلایلی را که او را به آنجا کشانده است ، دریابید.

اما همه افراد دلیل خاصی برای تقلب کردن شریک زندگی خود در یک رابطه ندارند. قبل از تصمیم گیری در مورد هر چیز ، مهم است که به رابطه خود نگاهی بیندازید و در نظر بگیرید که آیا ارزش این را دارد که فرصتی دوم بدهید.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: